onsdag, 29 januar 2020 21:26

Skrevet av
Ranger denne artikkelen
(0 Stemmer)

Styret i borettslaget har nå startet arbeidet med å planlegge årets generalforsamling. I den forbindelse tar vi imot forslag og saker.

Generalforsamlingen er planlagt avholdt: mandag 20.04.2020 kl. 18:00 Alvimhaugen barneskole, biblioteket

Fullstendig innkalling vil bli sendt ut 8 – 20 dager før møtet.*

Forslag eller saker til generalforsamling må leveres til Styret i Nedre Alvim Borettslag innen fredag 13.03.2020

Forslaget kan leveres pr. post til styreleder eller til e-post: nedrealvim@gmail.com

Innkomne forslag/saker skal være av en slik art at generalforsamlingen kan fatte et vedtak. Generalforsamlingen er et formelt møte, der det ikke kan fattes andre vedtak enn i sakene som er angitt i innkallingen.*

På generalforsamlingen har hver andel én stemme. En andelseier kan i tillegg møte med fullmakt fra én annen andelseier. Beboere som ikke er andelseiere i borettslaget (ved fremleieforhold eller ektefelle/samboer som ikke er andelseier/medeier, etc.) har rett til å møte på generalforsamling, men har ikke stemmerett. Det er derfor viktig å møte med fullmakt dersom andelseier ikke møter.

*: Jfr. borettslagslovens bestemmelser og borettslagets vedtekter.

Lest 698 ganger Sist redigert onsdag, 29 januar 2020 21:37